لاغری سریع شکم با این رژیم را امتحان کنید

view

"با خوردن چربی هم می توان وزن خود را کم کرد." با دنبال کردن این رژیم غذایی ساده می توانید شکم خود را سریعاً لاغر کنید و حتی چربی بخورید و لاغر شوید.

آنچه در این میان اهمیت دارد، نوع چربی است که فرد مصرف می کند.

در واقع چربی مورد نظر تنها باید از انواع چربیهای غیر اشباع باشد، چربی های غیر اشباع در مواد غذایی همچون آجیل ها، زیتون و ... وجود دارند. مصرف چربیهای ترانس می تواند باعث افزایش وزن و همچنین احتمال بروز آسیب های مغزی گردد. در رژیم غذایی ساده ی لاغری شکم تنها سی و دو روز شما می توانید چربیهای شکم خود را از بین ببرید. این برنامه با صرف کمترین هزینه به شما کمک می کند تا شکم خود را سریع لاغر کنید.

برنامه ی لاغری سریع شکم:

1- در هر وعده ی غذایی روزانه ی خود 400 کالری دریافت نمایید و تعداد وعده های غذایی روزانه شما تنها باید 4 وعده باشد. در واقع شما در کل روز 1600 کالری دریافت خواهید نمود.

2- فواصل بین وعده های غذایی باید کمتر از 4 ساعت باشد.

3- تنها از چربیهای غیر اشباع استفاده نمایید.

میزان کارآیی رژیم غذایی لاغری سریع شکم:

اکثر رژیم های غذایی لاغری می تواند باعث کم شدن دور کمر انسان گردند اما تاکنون هیج رژیم غذایی اثبات نشده که مستقیماً تنها باعث از بین رفتن چربی های شکم شوند. در بسیاری از رژیم های غذایی ادعا می شود که فرد در مدت کوتاه می تواند وزن زیادی کم کند اما بدانید که کاهش ناگهانی میزان زیادی وزن آنهم در مدت کوتاه تنها می تواند به علت از دست دادن آب بدن باشد که این کاهش وزن احتمالاً در مدت کوتاهی باز خواهد گشت.
سعی کنید در طول دوره رژیم خود از مصرف مواد غذایی زیر اجتناب نمایید:

1- مصرف مواد غذایی کربوهیدراتی مثل ماکارونی و شیرینی

2- مواد غذایی نفاخ مثل کلم، لوبیا

3- مواد غذایی فراوری شده 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ورود به سایت

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام کاربری ندارید! ثبت نام کنید